کد خبر: ۳۱۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 10
در این بازه زمانی ۷ هزار و ۹۹۲ عدد صافی دیالیز اف ۸ و ۴۰ هزار و ۳۲۰ عدد ست دیالیز نیز تولید شده است تا نیاز بیماران خاص با سرعت بیشتری برطرف شود
شفاآنلاین>سلامت>علیرضا عسکری با اشاره به این که در یک هفته گذشته بالغ بر ۴۰ هزار ست دیالیز در مجموعه تجهیزات پزشکی هلال احمر تولید شده است، تاکید کرد: رفع مشکلات بیماران خاص در دستور کار هلال احمر قرار گرفته است.
 
به گزارش شفاآنلاین:علیرضا عسکری با اشاره به اهم تولیدات شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر گفت: از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ آذرماه ۷ هزار و ۹۹۲ عدد صافی دیالیز اف ۸۰ و ۷ هزار و ۹۹۲ عدد صافی دیالیز اف ۷ تولیده شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۷ هزار و ۹۹۲ عدد صافی دیالیز اف ۸ و ۴۰ هزار و ۳۲۰ عدد ست دیالیز نیز تولید شده است تا نیاز بیماران خاص با سرعت بیشتری برطرف شود.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: در راستای رفع نیاز بیماران کلیوی، ۹ هزار و ۷۲۰ گالن ۵ لیتری محلول دیالیز و ۲۷ هزار و ۹۸۴ عدد «سوکارت» نیز تولید و روانه بازار شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: توجه به رفع نیاز بیماران از اولویت‌های اصلی جمعیت هلال احمر است، در همین راستا از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، تداوم و توسعه تولید محصولات راهبردی به ویژه محصولات مورد نیاز برای درمان بیماران کلیوی و دیالیزی است که این روند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ادامه خواهد یافت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: